Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj
  • 14-dnevno pravo na povrat proizvoda
  • Plaćanje na rate
  • 100% sigurna kupnja

Opća pitanja

Pitanje: Kako mogu stupiti u kontakt s vama?

  • E-mail: Naš tim će vam rado pomoći s vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redoslijedom kojim ih dobivamo, a trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@walkmaxx.hr.

    Pružit ćemo vam odgovore na sva vaša pitanja vezana uz naše proizvode i brendove putem e-mail-a.
  • Telefon: Iskoristite priliku i pitajte naše agente sve što vas zanima o našim proizvodima. Naručivanje telefonom vrlo je jednostavno, pa vas pozivamo da nas slobodno kontaktirate na 0800 5440 (radno vrijeme: ponedjeljak - petak od 8:00 do 20:00, subota od 8:00 do 16:00 i nedjelja od 8:00 do 17:00).

Pitanje: Pružate li podršku i uživo preko chat-a?

Nudimo i ovu mogućnost, opcija za razgovor s našim agentom trebala bi biti vidljiva na svim našim web stranicama u donjem desnom kutu. Slobodno ju iskoristite, saznajte sve o našim proizvodima što vas zanima, jer naš je cilj prije svega zadovoljan i informiran kupac.

Pitanje: Imam li koristi od toga što kod vas imam otvoren korisnički račun?

Mi vjerujemo da imate.

  • Vaša kupovina je brža i jednostavnija, jer ne morate ponovno popunjavati nijedno od polja kada budete sljedeći put kupovali kod nas.
  • Možete početi kreirati vašu listu želja, vrlo jednostavno ćete moći stavljati zanimljive proizvode na popis unutar vašeg korisničkog računa.
  • Jednostavno možete upravljati vašim e-mail pretplatama, odjavljivati se s lista ili pauzirati njihovo slanje.
  • Na jednom mjestu imate pristup svim vašim kuponima i vaučerima.
  • Obavještavat ćemo vas o našim akcijama i pogodnostima.
  • Možete naručiti naše tiskane kataloge na vašu kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako mogu znati da je kupovina kod vas sigurna kupovina?

Mi se svaki dan brinemo da vaša kupovina preko Walkmaxx web stranice bude 100% sigurna. Poštujemo i vašu privatnost, te smo u potpunosti posvećeni njenoj zaštiti.

Molimo vas pročitajte: 100% sigurna kupnja, Pravila poslovanja, Načelo privatnosti i Uvjeti korištenja.

Pitanje: Kako napisati komentar/recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo jednostavno. Klikom na gumb "Ostavi komentar" dodajte vaš komentar u listu komentara.

  • Na stranici odabranog proizvoda možete vidjeti broj komentara i poveznicu "Dodajte vašu recenziju" ili će pisati " Prvi ostavite komentar o ovom proizvodu "; klikom ovdje bit ćete prebačeni na dno stranice s gumbom "Ostavi komentar".
  • Nakon što ste poslali svoj komentar/recenziju, bit će potrebno neko vrijeme prije nego što se ona pojavi na web stranici.

Pitanje: Kako mogu označiti vašu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se"?

Označite našu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se" klikom ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako se prijaviti na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu možete se prijaviti klikom na ovu web stranicu. Hvala!

Pitanje: Kako se odjaviti s vaše e-mail liste?

Ako više ne želite od nas primati bilo kakve e-mail poruke (ponude, članke itd.) molimo vas da se prijavite na vaš korisnički račun, te da kliknete na link "Pretplate na e-obavijesti" gdje ćete jednostavno moći upravljati s vašim pretplatama.

Prije toga vas molimo da još jednom razmislite, jer vas nećemo moći vratiti nazad na listu ako se odlučite da više ne želite primati naše e-mail-ove.

Pitanje: Kako mogu iskoristiti kupon koji sam dobio/la?

Korištenje kupona vrlo je jednostavno.

  1. Polje za unos kupona nalazi se na prvom koraku u vašoj košarici, prilikom zaključivanja narudžbe
  2. Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleni gumb "Aktiviraj".
  3. Vaša ušteda i/ili ostale pogodnosti će automatski biti prikazani s desne strane podataka o cijeni.

Molimo vas pročitajte Vodič za korištenje kupona za detaljne upute.

Materijali i funkcionalni potplat

Pitanje: Koje materijale koristite za izradu Walkmaxx obuće?

Materijali za izradu ovise o modelu, a Walkmaxx koristi kožu, gumene materijale, tekstil, eko-kožu i ostale materijale. Za svaki model detalje možete provjeriti pod rubrikom "Tehničke informacije".

Pitanje: Kako je proizveden vaš funkcionalni zaobljeni potplat i koje ste materijale koristili?

Walkmaxxov funkcionalni zaobljeni potplat izrađen je od više slojeva, a svaki od njih ima svoju funkciju koja sudjeluje u ukupnoj funkcionalnosti Walkmaxx obuće. Materijali koje koristimo su različite vrste gumenih i ostalih materijala.

Narudžbe i veličine obuće

Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Ako želite promijeniti ili otkazati vašu narudžbu, molimo vas da nam pošaljete e-mail i mi ćemo za vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Ako je proizvod već napustio skladište, nećemo moći promijeniti narudžbu; samo ju možemo otkazati.

Pitanje: Koji je status moje narudžbe?

Najbrži način da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 01/ 6442 - 302 ili nam pišete na e-mail adresu. Molimo vas da nam pružite što više informacija o narudžbi koju treba provjeriti (ime, prezime, adresa, broj telefona...).

Pitanje: Proizvod koji želim nemate na zalihi, što mogu napraviti?

Nažalost, proizvode imamo u ograničenim količinama. Ako neki proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produljuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom u roku od 2 dana nakon što izvršite narudžbu.

Srećom, ovo se događa vrlo rijetko. Ponude na web stranici ažuriraju se svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju povlače se u najkraćem mogućem roku. Također, vrlo rado ćemo vam ponuditi adekvatan zamjenski proizvod.

Bit ćete informirani o promjenama u statusu vaše narudžbe e-mail-om ili telefonom.

Pitanje: Kako da znam koja mi veličina Walkmaxx obuće odgovara?

Pored izbora boje i veličine na svakom proizvodu nalazi se i poveznica na tablicu veličina. Svoju veličinu obuće možete provjeriti i na ovom linku.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave uračunati su tijekom kreiranja narudžbe, a ovise o mjestu stanovanja i masi pošiljke.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Nakon ostavljanja narudžbe na našoj web stranici kontaktirat ćemo vas da bi potvrdili adresu i datum isporuke.

Nastojat ćemo proizvode koji su na zalihi dostaviti u roku od 20-30 dana od datuma konačne potvrde vaše narudžbe.

Ako željeni proizvod nemamo na zalihi, rok isporuke se produljuje. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom u roku od maksimalno 2 dana nakon što izvršite narudžbu.

Za sve dodatne informacije vezane za vašu narudžbu, ljubazno vas molimo da nam pošaljete e-mail na adresu: e-mail ili nas nazovete na 01/6442 302, a mi ćemo odmah utvrditi što se dogodilo s vašom narudžbom.

Pitanje: Kako će mi proizvod biti dostavljen?

Proizvod dostavljamo kurirskim službama s kojima surađujemo, a detalje o dostavi dobit ćete pri potvrdi narudžbe!

Pitanje: Mogu li birati kada će mi proizvod biti dostavljen?

S agentom možete dogovoriti datum dostave prilikom potvrde narudžbe, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše želje.

Pitanje: Je li obavezno osobno preuzimanje paketa?

U slučaju plaćanja pouzećem (po dostavi u gotovini), morate osobno preuzeti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Što ako se predomislim a još uvijek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno vas molimo da nas obavijestite ako ste se predomislili - što je prije moguće. Tako ćemo moći otkazati narudžbu bez dodatnih troškova s vaše strane. Pišite nam na kupovina-hr@studio-moderna.com ili nas kontaktirajte telefonom na 01/6442 302.

Naši proizvodi imaju 14 dana garancije na povrat novca, tako da proizvod možete isprobati i kod kuće kako bi procijenili odgovara li vam prije nego što donesete konačnu odluku.

Pitanje: Dostavljate li i izvan Hrvatske?

Ne dostavljamo izvan granica Republike Hrvatske.

Informacije o plaćanju

Pitanje: Koje oblike plaćanja prihvaćate?

Trenutno prihvaćamo sljedeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po dostavi)
  • Plaćanje na rate. Molimo vas pročitajte Plaćanje na rate kako biste saznali više
  • Plaćanje karticama PBZ (Amex, MasterCard, Visa, Maestro, Visa Inspire), Erste Diners, ZABA (Visa Avenue Mall, MasterCard, Maestro)

Pitanje: Prihvaćate li međunarodne kartice?

Trenutno prihvaćamo kartice VISA, Amex, Maestro, Diners ili MasterCard.

Pitanje: Kako funkcionira plaćanje pouzećem?

Kada dostavna služba dostavi paket, potrebno je platiti iznos narudžbe, i pošiljka je vaša.

Pitanje: Je li sigurno plaćati kreditnom/debitnom karticom na vašoj web stranici?

Da. Naši partneri za plaćanje karticama pažljivo su odabrani, te se vaše plaćanje karticom odvija na siguran i vjerodostojan način.

Više o sigurnosti možete pročitati ovdje: 100% sigurna kupnja.

Pitanja poslije kupnje

Pitanje: Moj proizvod je oštećen, što sada?

Nazovite 01/ 6442 - 302 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail s vašim zahtjevom na adresu reklamacije.hr@studio-moderna.com.

Ukoliko je vaš proizvod još uvijek pod garancijom (potvrdu o garanciji dobili ste zajedno s proizvodom i računom), potrebno je proizvod poslati zajedno s važećom potvrdom o garanciji i računom (može i kopija) na sljedeću adresu:

  • STUDIO MODERNA - TV PRODAJA d.o.o., Ivekovićeva 4, 10000 Zagreb

Mi ćemo vas kontaktirati i s vama dogovoriti detalje oko primitka popravljenog proizvoda.

Molimo vas da u obzir uzmete da bez važeće dokumentacije o garanciji i računa o kupovini nećemo moći pokriti troškove popravka.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.

Kolika je garancija na Walkmaxx proizvode?

Walkmaxx proizvodi nemaju dodatno komercijalno jamstvo, već se u slučaju materijalnog nedostatka primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima koje se odnose na materijalne nedostatke na proizvodu.

Pitanje: Koliko traje povrat novca kada vratim proizvod?

U roku od 14 dana od prijema obavijesti o raskidu ugovora, na način na koji je uplata izvršena. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Pitanje: Koliki su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?

Troškovi slanja prilikom vraćanja ovise o masi pošiljke i o mjestu iz kojeg se pošiljka šalje.

Tehnologija

Pitanje: Što su kolačići (Cookies)? Moram li dozvoliti kolačiće u mom pregledniku?

Kolačići (Cookies) su male datoteke koje su privremeno pohranjene na vaš tvrdi disk, tako da naša stranica može prepoznati vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite. STUDIO MODERNA – TV PRODAJA d.o.o. koristi ih isključivo zbog prikupljanja podataka koji su vezani za posjetu našim internet stranicama, zbog dodatne funkcionalnosti ili u svrhu procjene djelotvornosti svoje prisutnosti na Internetu.

Za više informacija o tome kako koristimo kolačiće, pročitajte naša Načela privatnosti.

Pitanje: Pri procesu naručivanja dobivam poruku da je došlo do greške. Što mogu napraviti?

Molimo vas da najprije provjerite jeste li sve podatke ispravno unijeli. Polja s podacima koji nedostaju ili nisu ispravni bit će označena crvenom bojom.

Ako i dalje ne uspijevate završiti narudžbu, pokušajte zatvoriti web stranicu i ponovno ju otvoriti te ponoviti narudžbu. Ako se poruka i dalje bude javljala, molimo nazovite nas ili pošaljite e-mail.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa se promijenila, kako da ažuriram taj podatak?

Vašu e-mail adresu ažurirajte prijavljivanjem na vaš korisnički račun, te klikom na kategoriju "Pretplate na e -obavijesti".

Pitanje: Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Vašu lozinku možete promijeniti prijavom na vaš korisnički račun, te kliknite na kategoriju "Informacije o računu".

Pitanje: Kako mogu zatvoriti svoj korisnički račun?

Ako želite zatvoriti svoj korisnički račun, molimo vas da nam pišete na adresu info@walkmaxx.hr i mi ćemo to učiniti za vas.